dilluns, 25 de setembre del 2017

SOLS: Projecte. Què sabem i volem aprendre?

Avui hem fet la conversa de QUÈ SABEM DEL SOL? i QUÈ VOLEM APRENDRE DEL SOL?

JA PODEU COMENÇAR A PORTAR INFORMACIÓ DE CASA!!! AJUDEU-NOS AMB EL NOSTRE PROJECTE!

PROJECTE DEL SOL
QUÈ SABEM? 25 de setembre
IRENE: Jo sé la cançó del sol solet.
CLARA: El sol és molt gran.
QUIM: El sol està al carrer.
JOANA: Al cel, també hi ha la lluna.
ALBA: També hi ha núvols.
ARLET: El sol és rodó.
GUILLEM: El sol té foc.
QUIM: És calent i crema.
MAX: A mi a vegades em molesta el sol si el miro.
POL: Treu foc per la boca.
ADRIANA: És grande.
MARTÍ: És groc i gran.
AMAI: És gran.
ALBA: Surt quan és de dia.
JOANA: Quan se’n va el sol, es fa de nit.


QUÈ VOLEM APRENDRE?  25 de setembre
AMAI: Jo portaré coses de casa del sol.
NOOR: Per què té foc?
QUIM: Però, com és de gran?
IRENE: Jo vull aprendre coses del sol.
CLARA: I jo.
ON ANIREM A BUSCAR INFORMACIÓ DEL SOL?
CLARA: Comprarem coses del sol.
MARTÍ: A Mataró.
ALBA: Podem buscar coses a la biblioteca.
JOANA: O pel·lícules del sol.
MAX: Jo buscaré coses a l’ordinador.
IRENE: Jo vull fer una excursió per aprendre coses del sol.

CLARA: Amb l’ordinador del papa buscarem coses del sol per aprendre. 

1 comentari: