dilluns, 25 de setembre del 2017

CAVALLS: QUÈ SABEM DELS CAVALLS?



PROJECTE DELS CAVALLS



QUÈ SABEM?

NIL: -Els cavallers van a cavall i amb espasa.
ITZIAR:- Els cavalls no saben nedar.
BERTA: -Els cavallers porten cavalls.
GISELA: -Les princeses tenen cavalls i passegen.
EMMA:- Els cavallers tenen cavalls.
JAUME:- Els cavalls fan cilp clop.
ORIOL:- Tenen un morro.
ARLET:- Hi ha cavalls negres, blancs i taronges. Mengen herba.
VERA: -Les princeses porten cavalls.
ORIOL:- Mengen palla, a Camprodon li vaig donar de menjar al poni, tinc un cavall de veritat a l'estable.
KARINA:- A casa la Tina té un carro i un cavall per passejar de veritat.
ORIOL:- Jo també tinc un carro.
GUILLEM:- Fa bots amb les potes.
BERTA: -També caminen.
NIL: -Córren per la muntanya.
ARLET:- Vaig veure cavalls a l'herba.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada